۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
جلسه هم اندیشی گروه کشاورزی و منابع طبیعی در تاریخ 12 آذرماه برگزار گردید
جلسه هم اندیشی گروه کشاورزی و منابع طبیعی در تاریخ 12 آذرماه برگزار گردید
جلسه هم اندیشی گروه کشاورزی و منابع طبیعی ساعت ده صبح روز دوشنبه 12 آذرماه 1402 با جضور جمعی از همکاران گروه 9 در سالن اجتماعات ساختمان شماره یک کانون واقع در ظفر برگزار گردید. در این جلسه ابتدا آقای مهندس مسعود رئیسی ریاست محترم هیئت رئیسه گروه 9 (کشاورزی و منابع طبیعی) در خصوص قوانین مندرج در قانون کارشناسی ماده 70 مربوط به مرور زمان و ماده 37 (گزارش خلاف واقع) و تذکر به همکاران کارشناس در خصوص رعایت موازین کارشناسی و دقت در کلیه کارها و لزوم توجه به اینکه به گونه ای اقدام شود که موجبات شکوائیه از طرف ادارات و سایر مراجع فراهم نگردد، مطالبی بیان نمودند.
سپس آقای مهندس شاهمرادی یکی از اعضای هیئت رئیسه گروه مذکور مطالب خاصی در مورد ارزیابی اراضی و قیمت گزاری در مناطق مختلف بیان نموده و ادامه دادند که از طریق هیئت مدیره محترم کانون در خصوص اصلاح قوانین ماده 70 و 37 از طریق مراجع ذیصلاح شامل مجلس و قوه قضائیه پیگیری لازم بعمل آید.
سپس کارشناسان در خصوص تغییر کاربری اراضی و ارزشیابی بعد از تغییر کاربری، مواردی را به بحث و تبادل نظر گذاشتند و همکاران در این خصوص مواردی را مطرح نمودند. جلسه در ساعت 12 ظهر پایان یافت.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
تاریخ:
1402/09/15
تعداد بازدید:
350
منبع:
Powered by DorsaPortal